teisipäev, 7. november 2017

Seiklus algab

Alustasime oma Uus-Meremaa seiklusega 6.11. Kell 05:00 äratus. Õnneks läks ka vend samal ajal teise lennuga tööle, seega saime koos lennujaama sõita.

Mehed shoppavad
Rahvast täis lennujaam ja Nordica lennuk, mis viis esmalt Stockholmi. Sealt juba Singapure airline lennukile. Püüdsime juba pühapäeval check-in varakult ära teha aga millegipärast pikale lennule kohti valida ei saanud. Õnneks ei istunud me peldiku ukse juures. Ma arvan, et siis oleksin vist koju jäänud, kui sinna oleks kohad saanud.
Meie esimene selfie.
Tehniline vahemaandumine 45 min toimus Moskvas. Selle ajaga, jäi mul Transformerite filmgi pooleli. Menüü, mida lennukis jagati oli uhke. Samas, siis kui käru meieni jõudis, olid lihapallid juba otsas.

Moskva transfeeri tsoon oli kummaline. Tädid valgustasid kahe lindiga kotid läbi aga ainult üks aeglane onu kontrollis passe. Kusjuures vaatas kõik lehed passis üle. Ühesõnaga see saba lihtsalt venis ja venis.
Ahjaa lennul Moskvasse suutsin õlleklaasi lennukis endale peale kallata, mistõttu tuli miniatuurses tualetis pükste vahetus ette võtta. Nüüd jäigi arusaamatuks, kas me edasi sõitsime sama lennukiga või saime teise lennuki, igatahes koht lennukis oli meil sama aga iste enam väga märg ei olnud. No ja ma panin sinna väikese käterätiku ka alla (mille ma suutsin hiljem lennukisse unustada).

Paljud venelased vist reisivadki suure lennukiga Rootsist Moskvasse, sest pärast tuli päris paju uusi nägusid peale. Kusjuures ka teenindav personal oli uued näod ette saanud.
Süüa ja juua sai uhkelt. Margus suutis isegi silma looja lasta. Mina panin Marguse uued ja uhked mürasummutavad kõrvaklapid pähe ja nautisin filme. Enamus oli prantsuse keeles ja ingliskeelse tõlkega aga aega aitasid surnuks lüüa küll.
Singapure Airline dinner. Väga maitsev
Järgmine lend oli 10 tundi Singapure-Auckland Air New Zealand lennukiga, mis ise oli täitsa uus ja värske. Teenindus harju keskmine aga kõige jubedam oli toit. No nii jube, et isegi pilti ei tahtnud teha. Tavaliselt ma lennukitoitu järgi ei jäta aga seekord olin sunnitud seda tegema.

Singapuri lennujaam
Uus-Meremaale jõudmiseks sõitsime üle Austraalia ja vaatasime ära jälle hunniku filme. Nüüd juba silmad täiega nokkisid. Kuna meie reas kolmandat isikut ei olnud, siis sain üle kahe pingi veidi ka magada.

Passikontrolli ja sellele järgnev pagasi kontroll olid ulmeliste järjekordadega. Kontroll ise läks ise kiiremini kui Ameerikas aga see jube rahvamass ...

Soetasime kohaliku kõnekaardi 25 NZD eest ja suundusime autorendi letti. Oh seda üllatust. Mitte ühtegi inimest?! Ja kohe järgnes järgmine üllatus. Meie "kohaliku" juhiloaga võime ainult kodus sõita. Härra polnud sellele pisiasjale tähelepanu pööranud, et oleks ehk mõistlik olnud tellida rahvusvaheline juhiluba.

Pärast pikka kauplemist ja nurumist oli seis selline, et võtsime takso ja sõitsime hotelli. Taksojuht polnud võimeline oma nutiseadmetesse meie hotelli sisestama, seega sõitsime Marguse GoogleMaps kaardi järgi, mis pool aega sõitis põllu peal.

Majutus oli mul teadlikult valitud pigem linnast välja reamajade rajooni, et järgmine päev saaks õige suuna kätte. Imekombel jõudsime 01.30 kohale. Majadel numbreid peal ei ole, nuhi mööda postkaste, kas üldse õige maja juures oled. Silti maja peal ei olnud. Ühesõnaga, tegemist siis eramajutusega ja E-mailiga saadetud juhendis lubatud koodiaparaati ma ukse juures ei leidnud. Mõtlesin, et enne me seda taksot ära ei lase, kui ikka sisse saame. Muidu ööbime õues vihma käes, krt teab kus karu pees.
OT Seaview Villa sissepääs
Õnneks keegi reageeris ja tuli uksele ning lasi meid lõpuks sisse. Ma kahtlustan, et tegemist oli mõne teise ööbijaga. Siis selgus, et uksekood on nii ülikaasaegne, et pane käsi peale ja numbrid ilmuvad paneelile.
Saab olema huvitav reis. Ei ole autot ja korralikku kohalikku kaartigi. Kribame selle esimese postituse ära. See on kummaline maa, ei tea millal jälle netti saab.

Majutuse elutuba?

Keset ööd "tõlkisime" selle juhiloa ära. Eks paistab, kuidas me nüüd lennujaama tagasi saame ja kas õnnestub ka lõpuks auto hankida. Esimesed "ettenägematud" kulud taksosõidule on tehtud.